FANDOM

Słowem wstępu: Przed pierwszą edycją jakiegokolwiek artykułu, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany. Jeżeli nastąpi jakakolwiek zmiana, zostanie wyraźnie zaznaczona.

Ostatnia aktualizacja: 29 czerwca 2017 rok

Ogólne informacje

  1. Wikia dotyczy kreskówki autorstwa Jana Vana Rijsseleberge'a pt. "Robotboy".
  2. Robotboy Polska Wiki pozwala edytować i tworzyć artykuły, które są  wyłącznie związane z serialem.
  3. Obecnymi administratorkami są Laura41  oraz Isabella35i. W razie pytań pozostaw wiadomość na tablicy którejś z wymienionych wcześniej użytkowniczek. Najważniejsze stanowiska na wiki
  4. Nie poszukujemy nowych administratorów, biurokratów lub moderatorów czatu.

Zasady dodawania obrazów

  1. Przed dodaniem nowego obrazu, upewnij się, czy podobny nie został wstawiony już wcześniej.
  2. Dodawana grafika:
  • nie może być animacją (tzw. gifem)
  • nie może być obrazkiem stworzonym przez fana (tzw. fanartem)
  • nie może być wulgarna bądź rasistowska. Wikia dotyczy tylko i wyłącznie serialu "Robotboy".

Treści, które nie spełniają powyższych wymogów mogą być usunięte przez administratora.

Czym jest kategoria. Zasada dodawania kategorii

KATEGORIA

  1. Czym jest?

To mały odnośnik, który ułatwia odnalezienie podobnej strony lub stron, znajdujących się na wikii.

Najczęściej spotykanymi kategoriami są "Postacie" i "Odcinki" - wstawione do artykułu, po kliknięciu pozwalają na odszukanie stron, zawierających wymienioną w kategorii treść.

2. Jak ją wstawić?

Użyj przycisku "Dodaj kategorię".

Uwaga! Nadmierne dodawanie kategorii lub tworzenie bezsensownych służących jedynie do zapełnienia pola, grożą zablokowaniem. Każdy ma prawo do błędu, dlatego jeśli to będzie jedynie jednorazowy wyczyn - użytkownik otrzyma ostrzeżenie. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać - użytkownikowi grozi ban.

Edycja artykułów

  1. Usuwanie ważnych stron, bez skontaktowania się z administratorem, wiążą się z zablokowaniem.
  2. Stosuj zasady ortografii w edytowanych artykułach.
  3. Korzystaj z funkcji "OPIS ZMIAN". Wpisuj do niej  te zmiany jakie zostały wprowadzone przez ciebie.
  4. Używanie wulgaryzmów w opisach artykułów grozi również zablokowaniem.

Ogólne korzystanie

  1. Wulgaryzmy i agresywne zachowanie wobec innych jest karane blokadą, o długości ustalanej przez admina.
  2. Twórz strony nowych artykułów, dodawaj zdjęcia dotyczące wyłącznie kreskówki "Robotboy".
  3. W razie pytań i problemów, odezwij się do administratorek.

zmiany z dn. 29 czerwca 2017 roku wprowadziła Laura41napisz wiadomość

Więcej z Fandomu

Losowa wiki