FANDOM

Tommy Turnbull
Tommy12.jpg
Tommy w serialu
Pierwsze pojawienie się: "Pies Ra"
Wiek: 10 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: San Francisco
Rok urodzenia: 2001
Rodzice: Dwight i Deborah Turnbullowie
Rodzeństwo: Donnie Turnbull
Zwierzęta: pies Miłek (tylko w odc. Pies Ra)

Tommy Turnbull - dziesięciolatek, który uczy Robotboy'a, jak być prawdziwym chłopcem. Jest nie tylko jego opiekunem, ale również najlepszym przyjacielem.

WyglądEdytuj

Tommy jest niskim i chudym blondynem o kwadratowej głowie. Jego włosy układają się w kosmyk, którego lokalizacja zmienia się nieustannie, raz będąc po prawej, a raz po lewej stronie. Jest to prawdopodobnie błąd animacji. Większość twarzy zajmują mu pozbawione tęczówek okrągłe oczy. Tommy ma niewielki spiczasty nos.

Najczęściej chłopiec nosi białą koszulkę z dwoma paskami, brązowym i żółtym oraz spodnie w kolorze ciemnej zieleni. Jego buty są białe.

Relacje z...Edytuj

Dog Ra-crop.jpgTen artykuł nie zawiera wszystkich informacji - wciąż jest rozbudowywany. Jeżeli uważasz, że wyczerpały się możliwości rozbudowy - usuń ten znacznik z nagłówka.

RobotboyemEdytuj

Chłopak uważa robota za najlepszego przyjaciela, wraz z Gusem i Lolą. Nikt, oprócz przyjaciół nie wie o nim, dlatego jest mało rozpoznawalny przez inne dzieciaki. Czasami pyskuje, jednak stara się zrozumieć swoje błędy. Tommy ukrywa Robosia przed rodzicami i Donnym - robot kilka razy się temu sprzeciwiał.

LoląEdytuj

Przyjaźnią się od najmłodszych lat. Tommy uważa Lolę za najlepszą przyjaciółkę (wspominał o tym fakcie wiele razy). Zdarzały się sytuacje, kiedy Lola chciała powiedzieć o uczuciu, którym darzy chłopca. Jest ono wielkie, bardzo niezauważalne przez głównego bohatera. Dziewczyna strasznie na tym cierpi, jednak nie poddaje się. Wierzy, że kiedyś chłopiec to zrozumie.

GusemEdytuj

Otyły przyjaciel głównego bohatera. Razem grają w gry, rozmawiają w szkole. Często popadają w kłótnie. Gus był zazdrosny o ignorowanie go, przywiązywanie większej uwagi Miłkowi (Ra, odc Pies Ra). Przyjaźnią się tak jak z Lolą od bardzo dawna (prawdopodobnie od przedszkola). Tommy uważa rodziców Gusa za niedzisiejszych (zachowanie, bądź charakter).

DonnymEdytuj

Jest to starszy brat Tommy'ego. Znienawidzony, ponieważ cały czas się kłócą, zaś brat cały czas mu dokucza. Lecz raz uratował go z tarapatów

Ma o nim wyrobione zdanie, boi się o tym powiedzieć nawet rodzicom, którzy uważają pierworodnego syna za aniołka (niekiedy, ponieważ raz się doigrał).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki